Gucci hjälper till att bädda mattes och husses säng

Hon är så snäll, min lilla Gucci, som hjälper Matte att bädda sängen. Det är lite som när man försöker slå in ett paket och hon slår efter snören och försöker krypa in mellan inslagspapperen - en utmaning utan dess like. Hon vill gärna kasta sig in mellan lakanen och leka tafatt samtidigt som hon spinner. Detta är skoj! Eller så försöker hon fånga min hand, för såklart tror hon att jag leker med henne. Efter otaliga försök att kasta ned henne från sängen, ger jag upp och Gucci lägger sig till rätta på de rena påslakanen och spinner som en tvåtaktsmotor.


Undra vad som gömmer sig under lakanet månntro?


Efter en hård kamp om den nybäddade sängen vann hon, 1-0 till Gucci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0