När Matte och Husse är borta...

...passar Gucci på att hoppa upp på köksbänken. Detta är bildbeviset. Jag lyckades fånga henne på bild efter att ha varit i matbutiken en halvtimme. Och inte hoppade Gucci ner när hon hörde Matte komma. Det roliga är att Gucci är fullt medveten om att hon inte får sitta här och nu tittar hon på mig med busiga ögon;
"Haha där fick du! Jag gör som jag vill. Du har inget att säga till om."

Nej det krävdes såklart en liten putt för att få ner henne, för inte hoppar Gucci ner frivilligt inte. Det skulle hon aldrig nedlåta sig till:) Gucci får vara nästan överallt i huset, förutom på matsalsbordet och på köksbänken och skulle Husse se detta(och det är ju också hans regel att hon inte får vara här) skulle han bli tokig(men nu tror jag inte Husse läser Guccis blogg, eller?).

Jag förstår Gucci, det är också husets bästa utsikt genom köksfönstret. Här ser man hela trädgården och det finns massor av fåglar. Jag har funderat flera gånger på att rigga kameror i huset. För vad gör Gucci egentligen när vi inte är hemma, förutom att sitta på köksbänken och hoppa upp på matsalsbordet?



I helgen är det Husse som ska passa Gucci, eftersom Matte ska till Sverige. Det ska också bli spännande att se hur det går och vem som saknar Matte mest på söndag kväll.

Vem tror ni saknar Matte mest, Gucci eller Husse?

Trevlig helg! Så ses vi på måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0