Operation "fitness för kattdiva med extra hekton"

Jag har tidigare skrivit att Gucci la' på sig några extrahekton under pensionatvistelsen i julas. Dessa hekton har fortfarande inte motionerats bort, så därför sätter jag i gång operation "fitness för kattdiva med extra hekton" här ikväll.

Jag har dock svårt att motivera min lilla kattdiva och resultatet är en stor besvikelse.


Gucci struntar blankt i den lilla hjärtformade musen. Det är först när jag slår musen lite lätt mot hennes huvud som det sker en reaktion...



... men denna kraftansträngning, som pågick i cirka 10 sekunder, var det enda Matte fick ut av fitness-kuppen idag.

Gucci vs Matte 1-0

Och både Matte och Gucci hoppas att Danmark förlorar mot Norge ikväll så att vi slipper höra fler visselpipor, heja-rop och irriterande danska kommentatorer(Husse envisas att ha ljudet på högsta volym). Heja Norge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0