21 snabba med Gucci

På blogg.ses första-sida låg ett tips till tidsfördriv för bloggare. Så har försökt få Gucci till att svara på frågorna:

Klädsel
Vad har du på dig just nu:
Vinterpäls


Senaste person som

Sov i din säng:
Husse låg där jag skulle ligga i morse
Du pratade med: Grankatten
Du delade en drink med: en spindel som hängde ned över vattenskålen
Skällde på dig: Husse, för att jag råkade hoppa upp på bordet.

Senaste
Maten du åt: whiskas torrfoder - men bara kött- och ostbitarna
Kramen: Matte
Pussen: Matte
Känslan: lycka - när Matte kliade mig bakom örat.
Ilskan: I morse när Husses stora fot sparkade ner mig från sängen.
Resan: Till kattpensionatet.

Glädjen:
När jag fick kattgodis imorse
Drömmen: I natt drömde jag att jag jagade fåglar.
Låten du hörde: Padam Padam med Edith Piaf och jag led genom hela sången med öronen bakåt.
Filmen du såg: Kattvideo på youtube
Boken du låg på: Mattes översättningsprojekt.
Personen du träffade: Har träffat många idag, Husse, Matte och grannkattens otroligt jobbiga kattunge ...
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller. äter inte korv. 
Gången du var utomhus: I förrgår, jag åt gräs!
Gången du sov: 5 minuter sedan.


 
Personen du pratade i telefon med: Matte, när hon var på bokmässan i Göteborg för två veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0