En ensam katt i fönstret

Här brukar Gucci sitta när det är andra katter utanför, aldrig annars. Hon brukar väsa, fräsa och jama med svansen ivrigt viftande. Men idag sitter hon lugnt och spinner och faller nästan i sömn av sitt eget spinnande.

Så man kan ju fråga sig varför hon sitter här och spanar?



Ingenting, konstaterar jag när jag kommer fram till fönstret.
Åtminstone inget jag kan se med mina människoögon.

Däremot upptäcker jag ett skållhet element precis under(det är antagligen Husse som frusit senaste dagarna och skruvat upp det på max). Detta är antagligen den varmaste platsen i huset med minusgraderna utanför.

Ett perfekt val av spanarplats måste jag säga, varmt och skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0