Den bistraste köldnatten i Norden?

I natt var det visst den kallaste natten i Danmark på 23 år. Jag har ännu inte läst mig till hur kallt detta är. Jag har dock inte frusit eftersom jag har haft en livslevande pälsmössa runt huvudet stora delar av natten. Istället vaknade jag av att jag svettades så att det rann och att huvudet vibrerade på grund av Guccis spinnande. Men hellre det än att frysa.


Gucci har nog också sovit gott. Hon sitter på strykbrädan och spanar intensivt på bilarna som åker utanför. (Ja, förutom när jag tar fram kameran för då ska det helt plötsligt gosas)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Här var det -28 när jag åkte till jobbet före 7:00

2010-01-09 @ 13:09:20
Postat av: Hanna

Usch usch vad kallt, nja så kallt har det nog inte varit här gissar på runt -20. Men danskarna är ju också lite klena när det gäller kyla.

2010-01-09 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0