Gucci är arg

Matte höll på att borra hål till hyllan i badrummet när hon hörde ett hjärtskärande kattskrik. Matte kastade allt hon hade eftersom det lät som om Gucci blev attackerad av någon eller något. Som den bekymrade mamma man är släppte jag allt jag hade i händerna och sprang till undsättning.

När jag kom fram möttes jag av detta:



Gucci blir inte attackerad. Hon är rasande på Bad Boy som vågar visa sin nos här igen efter att inte ha besökt henne på två hela månader!

"Att det har varit snö ute är ingen ursäkt för att inte hälsa på mig din slyngel! Kall om tassarna? Ha! Och du ska kalla dig själv hankatt!" låter det som Gucci säger mellan svansviftningarna och spottningarna.

Sedan vräker hon ur sig något som låter som en lång mening av svordomar i form av arga mjaaauuu!!!!

Bad Boy försöker smyga iväg, men Gucci jagar honom.

"Så lätt kommer du inte undan!" 


Men Bad Boy verkar inte ta åt sig av utskällningen. Han tittar på henne med en "Gu' vad du är jobbig"-blick och vänder sig om som om ingenting har hänt. Stackars Gucci sitter kvar och fräser.


Ja du Gucci, Bad Boys kan man aldrig lita på. När ska du lyssna på Mattes kloka ord?

Vi får se om Bad Boy vågar visa sig här igen och om Gucci förlåter honom. Idag var det nog tur att det var glas emellan, för Gucci hade nog slagit ihjäl honom:)

Don't mess with Gucci! Kom ihåg det alla hankatter i Århus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0