Fredagsmys med Gucci

Igår kväll spelade Husse kort med vänner i Viborg, då passade vi på att mysa, Gucci och jag.

Jag hade inhandlat en massa goda och säkert syndigt onyttiga ostar från delikatessen i Salling samt lite kex, fikonmarmelad och en flaska vin. Gucci sniffade och sniffade till osten och spann och spann. Jag hade dock inte köpt hennes favoritost gorgonzola men ostarna gled ned ändå.
Livet är rätt gôtt när man är katt hemma hos Matte! Skönt och lugnt i huset är det också när bara tjejerna är hemma och njöt gjorde vi båda två i fulla drag.


Vad kan detta vara månntro? Luktar gott...




Inte mer vin till mig, tack! Gucci lagom dåsig...


Sover gott efter ost och kex i Mattes knä, helt ovetande om att kriminalkommisare Barnaby försöker uppklara 2 ohyggliga mord i "Morden i Midsommer".

Trevlig helg önskar jag och Gucci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0