Idag minsann dög våtfodret...

Idag minsann, efter att ha ratat whiskas normalpåsar i en vecka, prövade jag Whiskas mmm... med tonfisk.. mmm... 4 kronor dyrare än den vanliga påsen. Tonfisken gick hem kan jag säga, och inget med att bara slicka av såsen, nej dra på trissor hon äter faktiskt bitarna. Dessa divalater kommer ruinerar mig på sikt...

Husse däremot menar att om katten inte vill äta så får hon ju svälta, att hon får skylla sig själv om hon inte vill ha den billiga kattmaten. Men jag kan inte låta bli att konstant fjäska för henne. Hon förtjänar det bästa. hon är ju så söt...Tur att vi inte har barn, hur skulle det gå?

BILD: Gucci i fågelperspektiv, intet ont anande att jag förevigar henne på bild. Whiskas mmm på guldkantad tallrik från tjugo-talet, det ni:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0