Nu kom han igen...


min lilla älsklings friare besöker oss oftare och oftare. Som överbeskyddande mamma är jag glad att det är glas emellan dem. Hankatten som kommer på besök är nämligen kvarterets badboy som muckar gräl med de andra katterna och jag tror inte han är typen som skulle behandla min ängel med respekt.

Varför min lilla sötnos har fallit för honom är en gåta. Och inte spelar hon svårflörtad heller. Hon ligger och gnider sig mot golvet och jamar högt. Hon har inte lärt sig något av det jag sagt, att man som female bör åtminstone spela lite kostbar;)

Men är man kär så är man....


Kommentarer
Postat av: Therese

hihi Hanna alltså har du skaffat kattblogg :-)

jaja varför inte, folk bloggar ju o skriver om sina ungar :-)

Den här bilden e sååå cool!!! undrar vad de tänker..hmm

kram

2009-10-20 @ 14:58:38
Postat av: Hanna

Ja vem vet vad de tänker, i och för sig är Guccis kroppsspråk rätt tydligt, inga hämningar där inte:)

2009-10-21 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0